Examensarbete examensarbete examensarbete examensarbete...kinamat

Examen... det känns som om det är de enda som snurrar i mitt huvud för tillfället. Som tur är, har jag bestämt mig för att jag SKA ta examen och bli klar från Yrkeshögskolan Novia (som det så fint heter nuförtiden) om 8 veckor! Annars skulle det kanske vara lite svårt att hinna med en undersökning under den tiden, men jag har bestämt mej för att det ska gå. 

Vad ska man göra sen då? Blir väl livskris, heh. Men just nu kan jag inte tänka på nånting annat än examensarbete för annars blir de inte klart. Fast just nu tänker jag på mat för Linda är påväg hem med Kina-mat :) MUMS! och då är det svårt att tänka på gapmodellen (jag tänker bara på min mun som gapar och inte på kvalitetsbrister)...
maat  maaat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0