En trevlig helg och ett tungt combat-pass

Wow, vilken helg alltså. Den var riktit riktit rolig. Efter lite (mycket) vindrickade blev kvällen ganska djup och det var nästan så att vi alla hade gråten i halsen :) Men snart lättades den upp med lite planer på karaoke-sjungande (som inte blev av eftersom vi var försent ute och listan redan var full) och annat kul. Kvällen slutade på Onnela där vi shejkade oss svettiga. Söndagens mående var väl kanske inte det bästa.. men det var helt klart värt det! Nästa helg är det inflyttningsfest som gäller, jippiii! Hela veckan är det allvar som gäller! Ska skriva på slutarbetet

 Nu sitter jag här på min skrivbordsstol och är helt svettig, för jag har inte orkat gå duscha fast jag just varit på ett Combat-pass. Måste vara världens bästa träningspass alltså! Nu ska jag masa mej upp härifrån o gå duscha, men först ska ni få några härliga sommarbilder från vårt midsommarfirande. Måst ju muntra upp sig med sommarbilder i allt höstrusk.

Midsommarbord
Gänget

Midsommarbord igen...
Gänget igen

Mums!
Supergod midsommarmat!

Sissa fotograf :)
Vår fotograf för kvällen! (Hoppas att de int gör nånting att ja satte upp denhär bilden Sissa?! ja tyckt att du va så söt)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur mås å gås de?

2008-09-02 @ 13:50:47
URL: http://lindulii.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja.

2008-09-02 @ 13:52:41
URL: http://lindulii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0