Snål på plättar



Som ni märker så e jag snål på plättar :)  Observera att klockan e 23:30 när jag skriver dethär. Nattuggla jag? Nee inte alls... Skulle ha god lust att gå blanda ihop en smet och börja steka.

Nu borde jag slita mig från datorn och försöka hitta till sängen istället. Då finns det åtminstone en liten liten chans att jag kommer upp därifån imorgon... (kanske till och med före klockan 12, heh)

Mitt liv fortsätter precis som det har gjort, det händer inte direkt så mycket. Håller ännu på att tappa förståndet. MJAAU, VOFF, BÄÄ. Slutarbetet närmar sig inlämning och sedan kommer nästa fråga; jobba/plugga/göra ingenting?

Godnatt säger jag! Kommer nog fortsättningsvis att bli glest med bloggandet, men var ju bara tvungen att skriva om att jag är snål på plättar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Naaamm plättar! Gå å stek nu!

2008-10-14 @ 23:05:46
URL: http://lindulii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0