Tva och en halv vecka kvar

Nu ar det nara slutet! Tank att jag har varit i Kina snart i tre manader, helt otroligt. Tiden har gatt snabbt, men samtidigt kanns det som om jag har varit har i en evighet. Skont ska det bli att komma hem :) Jag blir helt overlycklig och borjar helt omedvetet flina for mig sjalv nar jag tanker pa Finland och Vasa. Vilket bra land vi bor i alltsa! Jag ska aldrig mera klaga pa nagonting (kan jag ju inbilla mig sjalv). Men att fa kanna frisk luft och inte tranga sig genom folkmassor betyder mycket, sa ar det bara! Synd for kineserna att de at sa fast har i sin egen bubbla, sa att de inte vet om nagot annat (som ar battre). Det tar nog ett tag tills jag aker till en storstad igen. Kommer att vara riktigt nojd med lilla Vasa.

Har inte sluppit in pa bloggen pa ett bra tag nu, sa darfor har det varit lite daligt med uppdatering. Denna vecka har mest gatt at till shopping och nu borde jag ha det mesta kopt som skall kopas, skont!

Saldot ar bl.a. tva par glasogon, massor med parlor i olika former fran parlmarknaden, 2 klanningar fran tyugmarknaden, ett par flip-flops osv... Dessutom har jag sytt upp en jeanskjol och ett par jeansshorts som jag vantar med spanning pa.

Varmt har det ocksa varit och svetten rinner pa heltid. Det ar superfuktigt i luften sa man kanner sig ackligt klibbig hela tiden. Tacka vet jag friska havsvindar. Fast hellre varmt, fuktigt och soligt an regn. Nasta vecka har vi tentvecka, sa da maste vi val koncentrera oss pa skolan. Sedan ar det redan var sista vecka har!

 

Kommentarer
Postat av: Sisu

Välkommen hem! :)

2008-05-07 @ 20:34:36
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0