Tre dagar kvar

Helt otroligt att det ar tre dagar kvar nu! jag fattar det inte. Kommer att kannas sa konstigt att aventyret ar over, men samtidigt sa skont att vara hemma igen.

Maste bara beratta att min sk. uppdragsgivare har fatt luft igen. Fick ett mail av honom igar, dar han fragade hur det gar med mitt slutarbete. Gaaah! Jag skrev tillbaka precis som jag kanner det och sa att jag arligt talat fick lite dalig smak i munnen efter att han skrev att varken han eller nagon annan ar min uppdragsgivare. Jag skrev ocksa att jag garna skulle fortsatta pa samma tema, men att jag maste ha en uppdragsgivare.

Na, idag kom det svar pa mailet. Han skrev: Ojsan, nu har du nog missforstatt mig lite. HAH, jag har ju det svart pa vitt att han skrev att ingen ar min uppdragsgivare. Hur som helst sa vill han nog tydligen att jag ska fortsatta pa amnet och han ar beredd att ge mig mer stod och handledning. Far hoppas att det stammer!

Skont ar det iaf att ha en handledare, holl pa att bli riktigt orolig over det redan.

Idag ska vi fara till Century Park och svettas i den 33-gradiga varmen. Ska hyra cyklar och trampa omkring dar. Tankte ocksa fara via butiken och kopa lite picknickvaror sa att vi kan sla oss ner i grongraset och smaska i oss lite frukt, salta kex, croissanter osv. Ska bli en trevlig dag tror jag bestamt! Snart ar jag hemma igen och da blir det nog picknick pa strampen, hehe :D

Sorgedagarna ar annu i full gang har och alla tv-kanaler visar bara samma reportage om jordbavningen. Inte ens nyheter har dom, suck! Alla reklamskyltar ar avstangda och ingenting roligt far man gora (inte ens spela biljard). Nu borjar man antligen inse hur stor katastrof det verkligen har varit. Efterskalven verkar ju aldrig ta slut heller...

Nu ska vi fara ivag, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sisu

Finalen e på lördag! :)

2008-05-21 @ 09:21:24
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Jo klart de hon, skada människa... Uäähh.. usch va ja int tål henne... Haha, tänk om hon sku läs dehä :D JEE snart e du hemma!!

2008-05-22 @ 21:57:44
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0