Inte den basta starten pa dagen

Imorse vaknade jag av att jag madde konstigt och att magen var i oskick. Efter ett tag sa borjade det rinna ur mig och sa spydde jag ocksa, USCH! Dessutom skulle vi ha tent idag 13.30 sa jag var superorolig over att inte kunna skriva den. Som tur sa gick det over efter ett tag, men det var INTE roligt kan jag meddela.

Tenten gick ocksa at pipsvangen sa troligtvis blir det omtagning. Suck. Nu ska vi smaningom ga ata (fa se om jag kan halla nanting i mej) och sedan borde vi borja lasa pa nasta tent.

Det borjar nog markas nu att det bara ar tva veckor kvar har, eller till och med mindre an tva veckor. Borjar hela tiden tanka mer och mer pa hemfarden och far varsta hemlangtan :) Ska bli helt obeskrivligt skont att komma hem!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Kände ni av jordbävningen idag??

2008-05-12 @ 17:13:10
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0