Frustration

Usch nu ar det jobbigt! Ingenting ar bra idag. Forst vaknade jag klockan 6 imorse av att var boga klasskompis talade i telefon. Sedan klockan sju nar jag just hade somnat satte borren igang. Sa da sovde man inte mera. Gissa om man blir tokig!

Nar vi hade kommit igang, med ogonen pa halvstang, for vi ivag till tygmarknaden. Dar mottes vi av den fulaste jeanskjol och fulaste jeansshorts jag nagonsin sett! Dom sag helt dumma ut pa dessutom. Vi orkade bara inte tjata om det utan betalade och stack darifran (vi tog inte ens kladerna med oss)

Sedan kom vi hit till campuset igen och satte och laste pa kinesiska ett tag. Jag HATAR kinesiska, det maste vara varldens ackligaste sprak, helt omojligt att lara sig! Och jag ar SA trott pa att se svarthuvun overallt. Dom luktar skit, stirrar hela tiden, sager hello och tycker att dom ar jattetuffa nar de vagar prata med oss. Jag orkar inte tranga mig fram mera!! Jag vill ha utrymme! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Det är inte länge kvar nu vännen! Orka orka!

2008-05-14 @ 13:34:07
Postat av: Linda

Jeee snart kommer du hem! Då får du höra på vita gubbar som säger "moooi" iställe! (fick ja höra av en äcklig gubbe påväg till jobbet igår!)

2008-05-14 @ 15:20:10
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0