En tent kvar

Okej, nu maste jag bara klara av en tent till, sen ar det slut! Skont! Hoppas att allt gar igenom. Igar hade Iira och jag nog den varsta dagen hittills. Vi skulle nog ha behovt se pa en snyftfilm, hehe :) Da sku tararna ha sprutat! Idag kanns det battre igen, humoret gar tydligen lite som en berg och dalbana just nu. Hm... kanske for att ja fick mens idag och Iira igar (hon diggar sakert att jag berattar det i bloggen, haha) man kan ju iaf skylla pa det.

Efter klockan halv tre idag faller det nog en tyngd fran axlarna, da ar det bara en veckas ledighet kvar forran vi far satta oss pa flyget hem. Nasta vecka gar sakert anda ganska snabbt och vi har forsokt hitta pa program till varje dag. Fredagen kommer sakert att ga at till hysteri nar vi skall packa och oroa oss for att allt ar med.

Bestallde just frissatid ocksa, ska bli valdigt skont att fa haret klippt. Pannluggen racker anda ner till nasan nu. Sa det betyder att jag alltid har upp den, usch vad det ar trakigt att alltid ha samma frisyr!

Nu ska vi ga forsoka lasa pa kinesiskan med en sista kraftanstrangning.

Kommentarer
Postat av: Stef

Lycka till på tenten och grattis till stipendiet!!
Och de ska bli så kul att träffa dej sen när du kommer hem! (har hört rykten att du å lindur kommer till åbo sista helgen i maj så då måst vi träffas)
Hadebra!

2008-05-15 @ 14:59:27
URL: http://sncs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0