Battre dag

Idag har det kannts battre! Igar fick jag en superglad nyhet, jag fick ett stipendium fran Svenska Studiefonden pa 1000 euro, jippiii :D Nu gar ju nastan resan pa plus. Tack Svenska Skolfonden :)

Idag hade vi tent i kinesisk historia, borde ha gatt helt okej. Vi fick ha alla papper framme sa det var bara att skriva av. Vi fick ocksa just ut vara uppsatser som vi skrivit i kinesisk kultur, jag fick B+ (A ar det basta). Jag far val bara saga; tack Wikipedia :)

Nu ar det bara en tent kvar, kinesiskan. Bara jag far godkant sa ar jag nojd! Inga stora krav pa mig sjalv direkt :P Imorgon ar det ledigt och dagen kommer val att spenderas med nasan i kinesiska haftet. Fast vi ska ocksa hinna till tygmarknaden efter vara jeansshorts och jeanskjolar. Ar lite orolig over hur de kommer att se ut, for nar han tog mattena drog han mattbandet jattespant t.ex. runt midjan. Far se sen om flasket borjar hanga utanfor :D

Nu ska jag lasa era bloggar! Nu sku kunna vara flitigare med bloggandet, hehe. Snart ska vi ocksa fara efter en glass till KFC. Glassen darifran ar mitt nya beroende. Den ar supergod! Helt vanlig vaniljmjukglass med himmelskt god chokladsas, mums.

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Hoppas du har en trevlig dag! :)

2008-05-13 @ 10:19:14
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Oj grattis, lite bra!! Du e ju nästan rik nu ;)
Ja åt också just glass :) (som alla andra dagar...)

2008-05-13 @ 16:32:50
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0