Måndag

Dagens program har varit ganska simpelt:


  • Sovmorgon till klockan 11 (men de började borra i väggen klockan 7, så då satte vi i öronpropparna)
  • Frukost bestående av yoghurt, bröd och apelsinjuice
  • Skola 13.30-15.40        
  • Gymmet (löpning + styrka)
  • Middag på Swensen's (sallad + lax-svamp pasta)
  • Hemfärd

Det kommande programmet för ikväll kommer troligtvis att bestå av lite surfande på nätet och läsande av en bok i sängen :)


Jag har inte så mycket annat intressant att berätta med andra ord! Jo, vi har förresten tänkt fara och se på Celine Dion när hon har konsert här (den 11 April) Det kommer garanterat att vara en minnesvärd upplevelse. Speciellt för mig som aldrig varit på en så stor artists konsert. Biljetterna borde kosta allt ifrån 30 euro till 300 euro. Det blir nog den billigare varianten för oss. Jag vill inte heller stå trängas med tusentals andra kineser långt framme, hellre har jag sittplats och lyssnar och tittar på avstånd! Hoppas att Iira också blir riktigt på hugget så att det verkligen blir av.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ah Celine Dion, de sku ju va kul! Rikti "mäktig smörmusik" live hehe :D

2008-03-17 @ 13:43:06
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

Haijaaa, Antti kommer hit imoron, ja ska möt han vi tågstation 16.50, å sen far han hem först på onsdakväll!... iiik... å så fråga hande Sami om ja vill träff han å! Å så sa ja joo! Skit också va ja ställer till de nu :D Först helt dött me allt å sen 3 på en gång, typiskt.

2008-03-18 @ 00:04:04
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

Njaa ja vet int! Ja ha int bestämt mig, ännu ha ja nu iaf int sagt nå... va tycker du?

2008-03-18 @ 13:26:34
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0