Sova!

Jag vill vara trött! Kommer inte ihåg senast jag var trött klockan 11! Mitt dygn är totalt uppochnedsvängt.. de blir så när man i princip är "ledig" och kan bestämma själv när man skall stiga upp. Jag försöker vara duktig på kvällen och ställa väckningen på 9.00, men när jag öppnar mina yrvakna små springor till ögon så tänker jag alltid "bara 15 minuter till" och så pågår det ett x antal gånger, suck med mej själv. Jag har brist på självdisciplin!

Egentligen borde man ju presentera sitt riktiga jag här på bloggen... men hur skulle det bli egentligen.. hm.. någonting i denhär stilen:

-jag heter Nina
-jag är singel
-jag hatar staden jag bor i
-jag hatar min skola och min utbildning
-jag tröstäter
-jag är lite smådeprimerad
-jag hatar nästan allt
.....
.....

..listan kunde fortsätta hur långt som helst egentligen, men var inte oroliga, det skulle nog komma något positivt också.. iaf i slutet :)

Ps. Nu skulle jag vilja äta igen, men de går inte, vilket gör mej gnällig som ett litet barn!! (därför tror jag att jag skall avsluta för ikväll och gå trakassera Linda en stund istället!

Kommentarer
Postat av: Stef

Vad duktigt att du skaffat en blogg!! :) kul så har man nåt mer att slösa tid på :P

2008-02-12 @ 22:36:17
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Stef

ok btw... när det gäller ätandet... vet precis vad du pratar om.. å visst går det att äta typ sockerbitar eller vadsomhelst i brist på bättre... suck!!

2008-02-12 @ 22:37:40
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Salwa.

haha samma här.. precis likadant:P

Allt ska va så klämmkäckt!
men verklighete är en annan :)

2008-02-13 @ 22:06:05
URL: http://salwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0