Sol och fettodag

Imorse (heh, klockan var väl 10.15) när jag öppnade mina ögon och drog upp rullgardinen möttes jag av en klarblå himmel och strålande sol. Man blev faktist riktigt glad! Iaf enda tills man kom på att man skulle till skolan klockan 13.00! Vi hade examensarbetsseminarium idag, vilket jag hade fasat för! Men sista slutligen var det ganska skönt att höra att andra också står och stampar på stället och inte får något gjort...

Ursprungligen så hade jag ett ganska ambitiöst program idag:
-skolan
-laga mat
-träna
-plugga

men tyvärr så blev det inte riktigt som tänkt! Istället kom Linda och jag på att vi MÅSTE ha hamburgare och for till Hesb, där vi slafsade i oss varsin hamburgermåltid :) Efter att vi hade ätit det kom vi också på att vi MÅSTE ha bulla till kaffet och att vi MÅSTE ha godis tills vi skall plugga.. så då var det bara att fara till butiken och köpa enmassa godsaker!

När vi kom hem satte vi på kaffet och mumsade i oss varsin "bärpaj" (ni vet sådana från Fazer med t.ex. drottningsylt, boysenbär, blåbär eller hallon) efter det var det då meningen att börja plugga..

.. men tror ni att vi gjorde det? NOPE! Istället satte vi oss vid datorn med varsin godisskål och spelade betapet (kan det bli mer patetiskt?) Det skulle ha kunna bli en helt okej dag (typ..) om vi skulle ha farit och tränat som vi hade tänkt.. men med en hamburgermåltid, en bärpaj och massor med godis i magen var vi alltför mätta för att stiga upp ur stolarna :D

Vilken fettodag alltså! Imorgon måste det vara skärpning och ett normalt kostintag, hehe!

ps. Linda! Du diggar väl att jag skriver matdagbok för dej också!


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch på oss alltså :D
Ps. Imoron öppnar ju dedär nya chokladcafét! :o

2008-02-13 @ 22:18:58
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0