Snart bär det iväg

Jag skulle behöva en hammare för att banka in i mitt huvud att jag faktiskt skall åka iväg på torsdag! Hallåå, det är bara en och en halv dag kvar i Finland! Känns faktist ännu väldigt overkligt. Kommer nog att fatta det först när vi landar på Pudongs flygfält (om ens då). Nu borde jag alltså börja packa, för det har jag inte fått gjort ännu! SUCK!

Skulle gärna ha haft lite mera saker fixade och klara innan jag far iväg, t.ex. uppdragsgivare till slutarbetet och sommarjobb. För tillfället hänger allt i luften... Det är ganska svårt att söka sommarjobb från Kina, speciellt om nåt företag skulle vilja ha mej på intervju. Hm.. talade iaf med någon på Wärtsilä idag, så kan ju hoppas på att de vill ha mej dit (men det känns typ omöjlit att få jobb där).

Äh nu ska ja sluta skriva en massa strunt och öppna kappsäcken istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0