Shanghai nästa

Nu bär det iväg! Jag sitter här och funderar om jag verkligen har allt nedpackat... Man börjar ju alltid tro att man glömt en massa och så känns det nu också. Datorn skall också packas ner och sedan finns det förstås några småsaker som inte går att packa med före väskan just skall stängas.

Nu blir det att släcka dumdatorn och gå prata med Lindur ett tag istället :) De är ju vår sista kväll tillsammans, snyft. Nästa gång ses vi om tre månader och då är det sommar!

Önska mej lycka till bland alla kineser :P

ByeBye Finland och alla mina skatter, pärlor, diamanter, safirer och ädelstenar ;). Vi ses igen i slutet av Maj. Jag lovar att jag skall försöka blogga flitigt och sätta upp mååånga bilder så att ni kan följa med mitt liv därborta. Men ni måste också lova att blogga flitigt  så jag hänger med i allt som händer härhemma :)

Kommer att sakna er! Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Sisu

Känns som att du e påväg till armén eller nåt annat deppigt! Don't know why... För du ska ju ha kul nu i tre månader. Hm. Men kom ihåg att blogga flitigt och festa lugnt :P Vi vill ha hem en hel Nina sen i maj och inte en söndesliten tjej! Kram

2008-02-21 @ 07:25:13
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Ojoj, ja klickar in på din blogg hela tiden, fast ja vet att du sitter i flyget! :D

2008-02-21 @ 20:26:23
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0