Sådär, då var det gjort!

Nåjaa, nu har jag äntligen skaffat mej en blogg (visst blev ni glada nu?!) Hm, de ju säkert sååå många som läser den :) Jaa-a, vad ska då första inlägget handla om? Borde ju egentligen skriva någonting riktigt intressant och intelligent så att folk blir intresserade och undrar vad jag är för en typ, men tyvärr kommer jag inte på något sådant... vilket ni som kanske läser bloggen kommer att få vänja er vid :P

Skapade egentligen denna blogg för att kunna dokumentera mitt utbyte till Kina (KINA!! fattar inte ens själv att jag skall åka iväg dit!!) så förhoppningsvis kan ni läsa om allt galet som händer i kommunistlandet :) Sticker iväg från Finland och gråa Åbo nästa torsdag, HJÄLP! I övrigt kommer jag säkert att tjata om mat (är ganska förtjust i det..alltför förtjust faktiskt) eller rättare sagt mitt sug efter något att stoppa i munnen, eftersom jag nu har bestämt mej för att minska på det jag verkligen stoppar i mej! Så jag varnar; det kommer att gnällas mycket i denna blogg, hehe!

Nu måste jag börja kolla in bloggdesignen och se om jag kan göra nåt åt den! Man borde ju vara datasnille för att få en snygg design, men vi får se om jag kan lyckas åstadkomma något bättre än en vit bakgrund :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är mycket varmt välkommen Nina. Det är förtjusande att se dig här. Hoppas du skall känna dig välkommen i bloggvärlden. Mvh. Din vän Linda

2008-02-12 @ 21:13:03
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

Ojoj då man ska va så normal ;)

2008-02-12 @ 21:13:26
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Sisu

Toppengreat, addar till mina favoriter! :) PS. vi verkar ha motsatt problem du och jag, jag måste ju tvinga i mig maten.. Men iofs har vi egentligen samma problem, suget efter godsaker! För se nej det har inte försvunnit någonstans fast jag inte får i mig just nånting. Haha

2008-02-14 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0