Fest ikväll

Ikväll blir det party! Lindur och jag har laddat upp med två flaskor skumvin som har jordgubbssmak, mumsit! Får se om vi känner för att fara ut på krogen sen, beror nog på hur glada vi blir av skumpan och vart resten av gänget styr kosan. För tillfället är jag ganska slö, eftersom vi just tittat på film - Bring it on :) Den var ju... ganska förutsägbar men helt klart sevärd ändå. I allafall kan man ju titta på deras kroppar och få lite inspiration till beach 2008 :P

Nu är det bråttom, Linda är i duschen ännu och vi borde vara klara att fara om drygt en timme. Obs! Jag har inte duschat ännu! Sedan blir det en snabbfixning och så måste vi hinna äta nåt smått också. Bäst att börja plocka fram kvällens partyoutfit och packa väskan så det är gjort!




Kommentarer
Postat av: Sisu

Ha så kul ikväll tjejer! Kanske jag också skulle orka/vilja festa om jag fick göra det med er! Antagligen. Tur att vi har en underbar sommar med Strampen och annat skoj att se fram emot!

2008-02-16 @ 18:59:55
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0