Combat-pass

Kon just hem från ett BodyCombat pass, jag önskar att jag kunde skriva att det var jättebra och roligt, men NEPP, istället måste jag skriva att jag var helt otroligt omotiverad! Orkade inte göra någon rörelse ordentligt! Det enda jag hade lust med var att sätta mej ner på golvet och skratta :) Oj så normal man kan va ibland!

Nu ska vi istället gå till stan och uträtta några ärenden så att vi får någon motion, kan ju behövas efter gårdagens frossande (godis, chips, kanelbulle + Cola!!!!!!) USCH OCH FY, jag är äcklad av mig själv.

Nu behövs det en nystart  så att det inte hänger korvar på magen i sommar, hehe.

Nu blir det att skutta iväg i duschen och tvätta bort svetten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha, de som ja själv sku ha skrivi de, ja behöver int blogga, kan bara länka ti dej :D

2008-02-16 @ 11:50:17
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

Ps. De lite roligt med stavfel i första ordet ;) Kon, ah :P

2008-02-16 @ 11:50:55
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0