Bilder

Vaska

Har ar min nya "Prada" vaska! Hoppas att den int ser allfor fejk ut!

Ikea food

Gissa om vi blev overlyckliga nar vi kom till Ikea och sag denhar skylten, yummie!



Kottbullar

Maltiden pa Ikea, jag tror aldrig att kottbullar har smakat sa gott som de gjorde dar, haha!



harpan

Vart suverana kvallsnoje, spela harpan! Vi rakade ocksaa kopa med en daimpase fran Ikea (de glomde jag att beratta! Hups!




Grand

Sahar ser en kinesisk grand ut! Sanhar finns lite overallt. Ganska kul att man kan fa en strumpa i huvudet om man gar dar under :D



Jag + fruktte

Jag pa restaurang, med mitt underbara fruktte




Mat igar
Maten bestod av nagon sorts risgryta, helt god var den iaf!

Shopping

Lite shopping! Ett par paskgula shorts och en rosa scarf (jag kande mej tydligen fargstark denhar dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sisu

Me love shortsen!

2008-02-29 @ 08:32:46
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0