Slutarbetesfnatt

Nu är första veckan av slutarbetetsskrivandet förbi.

HJÄLP. PUST. STÅNK. STÖN. MORR. WIIII. BUUU. APUUUH. VOFF. MJAU.

Häh, int märks det väl att man håller på att flippa ur?

Just har vi haft en vräkkväll med chips och godis, så nu känner jag mig som en uppblåst boll. Var det värt det? Ja det var gott! Men nu mår jag lite halvuuu.

Imorgon måste jag dränka mina sorger i sprit. Det skall bli roligt.

Öööh, jag börjar allvarligt låta som om jag behöver psykologhjälp. Nä men en rolig kväll med Linda, Stef o Josse + lite vin gör det mesta bättre.

Förresten så börjar min framtid luta allt mera mot Hanken (kanske vi ses där nästa år Mönd!?), vill inte bli restonom. Inget för mej. Vet int hur jag kom på att börja på Sydväst och läsa turism från första början. Jag brann tydligen för det då, men nu har lågan slocknat. Snörpligt.

Nu ska jag gå surfa på facebook. Imorgon blir det stadsrundtur med Lindorr. Godnatt hatifnatt.


Kommentarer
Postat av: cessi

voff mjau hehehehee! =) ojoj.. nå, men lycka till med skrivandet! säkert blir det bra tillslut om jag känner dej rätt ;)

2008-09-01 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0