Livet i vänteläge

Nu är vi tillbaka här igen...det känns...helt skit!

Denhär stan är verkligen ingenting för mej. Vantrivs här något helt otroligt. Känns som om livet sätts i "köläge" och bara väntar på att flytta tillbaka till Vasa. För där kan livet starta igen. Vet att det är fel att tänka så också. Borde ju försöka se något positivt i staden och i livet här.. men just nu kan jag inte det.

Strampen, Sky, Fone, Ladyline, Sports Club, Wayne's osvosv.... men framför allt att kunna gå på stan och se bekanta ansikten! Finns det något bättre än det?

Ja.. nu har jag fått skriva av mig lite och det är väl ingen tvekan om hur jag känner för Åbo och sista hösten här. Nu kom jag på en positiv sak; det är SISTA hösten här, om ett halvår flyttar vi till Vasa! HALLELUJA.


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med till 1000000000000%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vet att de fult me sådär många utropstecken men de behövs!!!!)

2008-08-22 @ 22:16:27
URL: http://lindulii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0