Examensarbete...

Idag steg duktiga jag upp prick 7.43 för att jag sku hinna äta frukost med Lindur innan hon for iväg till skolan. Nu är klockan 8.45 och jag har gjort...ingenting! Jo jag har läst bloggar och tidningar. Hm, varifrån hittar man plugginspiration? Sängen är iaf bäddad och jag är påklädd så att jag inte ens har någon chans att krypa ner under täcket igen, för gissa om det lockar!

Såhär ser det ut på mitt skrivbord för tillfället... ett helt bibliotek som jag borde gå igenom och kolla för att se om det finns någon vettig mening i varje bok :)

Nä, bäst att försöka sätta igång. Om 8 veckor ska jag hålla en bok i handen som jag själv är författare till. HAH! För tillfället har jag ett bibliotek runt mej som jag borde gå igenom för att hitta några användbara meningar :)

Nu är det TURISM och KVALITET som gäller till110 %!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-27 @ 21:03:36
Postat av: Sisu

Plugginspiration, haha vilken skämt gumman! Har själv tent på lördag men kommer inte gå och skriva den för jag har inte orkat/hunnit/haft lust att plugga. Tar om den i år istället. Ho-ho-host.

2008-08-27 @ 21:05:01
URL: http://cissabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0