Underbart vader

Idag steg vi upp till en klarbla himmel och stralande sol, superskont! Prognoserna ser lovande ut och till helgen har de lovat 25 grader. Jag har vantat pa detta lange nu redan, antligen kommer varen/sommaren hit pa allvar! Darfor ska jag inte sitta har och uggla lange nu utan ga ut och satta mitt likbleka ansikte mot solen i stallet sa att det forhoppningsvis hinner fastna lite farg pa det innan jag maste ga pa lektion i kinesiska.

Jag vet att jag har varit lite trog med bloggandet pa sistone, men har inte riktigt nagon inspiration...det ar roligare att lasa andras bloggar an att skriva sjalv :) Igar var vi till tygmarknaden och jag bestallde en sommarklanning bara for att fira att sommaren snart ar har, haaarligt. Hoppas att  den blir bra nu bara, ar lite spand over resultatet.

Helgens planer inkluderar ett zoo-besok och troligtvis ocksa besok till olika parker, speciellt om vadret blir som de lovat. Ska bli sa skont med helg och ledigt!

Nasta vecka har vi bara tva dagar skola, for kineserna har ledigt fran 1:a till 3:e maj! Enda problemet ar att man inte kan resa nagonstans da for att det ar sa mycket kineser i farten att alla tag osv ar fullbokade... De borde nog minska denhar befolkningen med halften enligt mej, haha.

Usch jag kom just pa att jag maste ga och scanna ett papper, fa se om det lyckas nu bara. Alltid problem med spraket har.. man blir FRUSTRERAD! Usch! Najaa, nu ska ja bege mej!

Ha en skon dag!

Kommentarer
Postat av: Stef

Hejsanhoppsan
Förlåt att jag har varit lite dålig med att läsa och kommentare din blogg på sistone... Har varit mycket på g så det har blivit lite dåligt med bloggtid...
Hursomhelst, tack för kortet :D det kom igår tror jag (eller var det i förrgår redan? dagrarna bara rusar iväg)
Och angående tyget... förlåt att jag inte har kommterat nåt om det... om du ännu har tid ork och möjlighet... så typ en meter tyg borde vara lagom... och nåt som ser kinesiskt ut... typ någå sidentyg med nåt kinesiskt mönster eller nåt sånt, nåt som känns kinesiskt åtminstone... (om det är ett helt vanligt tyg kan jag ju likagärna köpa det här) men om det blir mycket besvär så strunta i det såklart!
Nåja, nu ska jag skärpa till mig och försöka börja skriva på ett seminarion om avfall som energikälla... bläh...

2008-04-25 @ 09:28:13
URL: http://sncs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0