Tjilevippen

Har sitter jag som vanlit i datasalen och tankte att jag ska skriva nagra ord. Ar nojd och belaten med en nudelsoppa i magen :) Om solen skulle skina skulle mitt humor lysa annu starkare!

Har just genomlidigt en laang lektion om kinesisk historia som gick till at att klottra min kalender full med skrap. Nu ar den sa fullproppad att man knappt kan se pa den, haha. Har redan hunnit rita fiiina bilder pa alla hogtider, sasom jul, nyar, midsommar osv... Allas fodelsedagar lyser som den klaraste sol sa att jag helt sakert inte glommer bort nagon :) Det var tur att jag tog med mig mina fargglada tuschpennor hit, kanske jag hinner bli en riktig konstnar inom den sista manaden.

Har sprungit omkring och sokt en printer for att fa ETT papper utprintat... men overallt behover man losenord och nagot sant har jag ju inte. Nu fick jag antligen lov att printa ut pappret har pa det internationella centret! Jag maste bara tigga om att fa lana deras scanner ocksa...fa se hur det gar! Man borjar nastan (OBS nastan!) uppskatta Sydvast bara for att det ar sa enkelt att printa ut dar :)

Pa schemat idag star en lektion till och sedan ska vi ivag och trana. Pa kvallen kommer vi val bara att sloa antar jag. Vi har lyckats hitta en tv-kanal dar de pratar engelska eller har engelsk text sa det gar att roa sig framfor tv:n ett tag ocksa :) Inte for att det kommer nagot bra, men i brist pa annat sa duger det.

Nu ska jag lasa era bloggar!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Jag har också printningsproblem. På Hanken måste man ladda printkrediter för att få skriva ut något. Blä! Ingen gratisprintning här inte.

2008-04-22 @ 09:00:01
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Sissa: Så är det också på Sydväst, det kostar, men man hittar iaf en print! (Även om det ofta händer att precis den man skall printa ut från är sönder.)

2008-04-22 @ 09:17:45
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

PS. Ninur, du måst visa din kalender sen ;)

2008-04-22 @ 09:18:32
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0