Ointressant vetande

Wohoo, jag sag just en snygg kar och han sag mej :)

Visst kul att veta, haha. Men det ar sa sallsynt att se snygga karar har i Kina att jag bara maste fa dela med mig! Han var inte kines da saklart utan en vasterlanning. Jag kommer sakert att tycka att alla karar hemma ar snygga for att de ar sa sallsynta har. Fast det skulle sakert vara bra att bli mindre krasen. Jag kan ju skriva det i utvarderingen i utbytet "jag har lart mig att uppskatta finlandska man" HAHAHAH :D

Na men det som jag har lart mig att uppskatta ar var rena luft, tystnaden och framforallt att allting gar smidigt och oftast utan problem + att man kan kommunicera med manniskor. Det kom en liten pust av hemlangtan nu efter att Iiras mamma och syster for hem. Da kommer man battre ihag hur allting verkligen ar. Ska bli sa kul att komma hem till sommaren och traffa er alla. Skulle ju vara kul att verkligen hinna traffas lite ocksa, sa att alla inte bara jobbar hela tiden.

Sedan tankte jag bjuda pa en kinesinspirerad middag nar jag kommer hem (forvanta er inga fina grejer nu bara) sa da ska ni fa ata med pinnar. Roligt va?! Maten lar val kanske inte smaka lika gott som den gor har, men ska forsoka mitt basta och Lindur har redan lovat att hon ska hjalpa till sa kanske det smakar riktigt gott sista slutligen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att de faktiskt bara e en månad tills du kommer hem nu! Eller bara å bara... men ändå! De känns på nå sätt som du kommer snart! Ska bli kuuuul :) Ja längtar helt otrooooligt efter sommarn!! Lät som ni had haft en skön vecka me Iiras mamma å syster också :)

2008-04-21 @ 11:25:32
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Sisu

Jag ställer nog också upp och hjälper till! :)

2008-04-21 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0