Glasogonmarknaden nasta

Ska bara sta ut med en lektion till och sedan bar det ivag till glasogonmarknaden. Har just varit och atit lunch till skolresturangen som har varldens samsta betjaning, men varldens godaste mat! Idag at jag currykyckling och aggris, mumma! Det fina vadret ser ut att halla i sig har annu och jag har helt skippat jackan nu, jippii! Ni borde vara har och se alla kineser som slar upp sina paraplyn direkt de ser en solstrale, konstiga typer! De inte som hemma nar folk slass om att fa sitta i solen :P Har vill de ABSOLUT INTE bli bruna, alla fuktighetskramer osv. ar "whitening". Man far akta sig noga for att inte kopa hem nagonting sant. For annu vitare ar det sista jag vill bli!

Om det vackra vadret fortsatter kanske jag hinner bli lite brun innan jag kommer hem, vem vet?

Nu ska jag ga ut i solen igen och vanta tills lektionen borjar. Vad ska ni forresten gora pa vappen? Har har vi inga speciella planer...tankte antasta Anne och Sampo och fraga om vi far fara till deras utepool och sola om det ar fint vader :) Sa kanske det blir lite shopping ocksa om pengarna racker till. Snart kommer ju iaf studiestodet, halleluja!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Ah, härligt med sol! :) Du blir säkert brun, din hud e ju sån att den typ suger i sig sol, haha ;) till skillnad från min då... Host.

Vi har haft riktigt fint väder här i Vasa nu på sistone. Till vappen spådde dom typ 19 om jag inte minns fel, men det kan ju iofs hända att det har ändrats nu. Vappenplanerna beror på i vilket skick jag e, men inget heavy supande i alla fall! :D

Snart e du hemma! Jag funderar allvarligt på att ordna welcome-home-party för dig. Nå solig dag, god mat&dryck, skvaller och så kan vi promenixa till strampen sen längs stranden!

2008-04-29 @ 09:05:36
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Sisu

Tack för fina kortet annars! Glömde bort att skriva om det tidigare... :)

2008-04-29 @ 09:06:08
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Ja ska på picknick med fysikgänget (heh), och sen hem å sola å ta de lugnt å fixa mig å sen till emil typ 5 på en drink, sen till vårdberget å sen har emil fest. Suck att du int e me! Men hoppas ni får liiite vappenkänsla där också :)

2008-04-29 @ 23:32:31
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0